welkom alle volgers

zondag 19 februari 2012

Fiets

De schets van deze fiets heb ik van Duo Challenge.Ik vind het een hele mooie challenge . En ik heb me laten inspireren door mijn kleinzoon en mijn kinderen .Die versieren hun fietsen altijd  en een van onze kids wil geen super nieuwe omdat zijn fiets regelmatig gestolen in de stad. dus een niet al te nette fiets voor een student. En dan het liedje wat mijn kleinzoon telkens zingt van Ger Spadoo (weet niet hoe ik het schrijf) spring maar achter op ik breng je over al naar toe .De digi is van Inkline en heb haar ingekleurd met derwents.
Op de wielen heb ik bloemen gedaan en in het mandje zit een bos bloemen ingepakt in folie.
Cute Card  Thursday  heeft Flowers als challenge

5 opmerkingen:

greet zei

Wat een superleuke fiets!
Heel mooi en origineel.

Groetjes greet

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!
Groetjes, Sandra

Liesbeth zei

Wat is ie leuk Gea, gr. Liesbeth

Marianne zei

Heel leuk gedaan en veel succes met de wedstrijd.
Groetjes Marianne

Deb zei

love the bike, very clever!
Many thanks for joining in the
♥Cute Card Thursday Challenge♥
this week! Have a great weekend ♥Debxx