welkom alle volgers

maandag 30 april 2012

Ai se eu te pego


Mijn zoon belde gister met de vrag of ik een kaart wilde maken met deze tekst Ai se eu te pego.
Nu wist toch even helemaal niet wat ik hier mee moest dus liedje op gezocht en hun lievelings kleuren zijn groen en rood. Leuk he verliefde kinderen? Ik vind het zo leuk om te doen en dat ze je dan vragen mam wil je iets speciaals bedenken met ons liedje . Heb hem met veel plezier gemaak ten wil hem graag aan jullie laten zien. Woensdag gaan we naar Limburg toe voor een paar dagen .We gaan zeker even van elkaar genieten in Limburg. Dan komen we onze zoon die net als ons hier in Groningen woont  ook tegen in Sitard met de benelux run . Die gaat met een groep van 10 personen van Luxemburg naar Delfzijl lopen. Voor jong volwassen die kanker hebben. Ik zal deze week niet bloggen of scrappen even een breakout. XXX Gea


Bijschrift toevoegen


2 opmerkingen:

Angelique zei

Wat een leuke kaart,
erg leuk gemaakt.

veel liefs Angelique

Sandra1968 zei

Wat een geweldig leuke kaart!
Enne, veel plezier in Limburg en de groetjes daar!
Groetjes, buuf