welkom alle volgers

dinsdag 3 april 2012

begin is er weer

Deze  2 kaarten heb gister avond gemaakt . Ben rustig en simpel begonnen . Dus nu zal de inspiratie ook wel weer op gang komen. De zin om wat d egaan doen komt vanzelf weer. IK heb wel erg beseft dat  ik mijn schoon moeder als inspiratie bron had. Die is weg gevallen en ook mijn insipratie dus. Maar goed  denk dat ze me nu boos zou toe spreken dat ik mijn hobby weer moet oppakken. Dus ik heb me gister zelf maar een schop onder mijn achterwek gegeven

8 opmerkingen:

Elly zei

Hoi Gea

Ik begrijp dat je pas je schoonmoeder hebt verloren. Nog gecondoleerd met dit verlies!!
En natuurlijk vind ik het prima dat je mij als inspiratiebron gebruikt!!!! Daar zijn blogs voor hoor!
Sterkte en probeer maar weer lekker aan de knutsel te gaan hoor, dat leidt lekker af.

groetjes, Elly

Eve zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt en nog gecondoleerd met je schoonmoeder.
Gr.Eve

Riet zei

Wat een mooie kaartjes Gea.

Liefs Riet.

Liesbeth zei

Hoi Gea, Omdat ik zelf nauwelijks in blogland ben geweest had ik het overlijden van je schoonmoeder niet meegekregen, gecondoleerd daarmee, ik hoop echt dat je nieuwe inspiratiebronnen zult vinden maar volgens deze werkstukjes lukt je dit al wel.
gr. liesbeth

Marianne zei

Ik vind deze kaartjes heel mooi geworden.
liefs, Marianne

Sandra1968 zei

Dit zijn 2 mooie kaarten!
En ik ben blij dat je inspiratie weer aan het terugkomen is.
Groetjes, Sandra

Christine zei

Mooie kaartjes en je inspiratie komt wel! Alles op zijn tijd, momenteel is het verdriet misschien nog te groot.
Veel liefs
Christine

Wil zei

Hoi Gea,
Ten eerste nog gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. En ik hoop dat je snel weer nieuwe energie kan opdoen om het weer op te pakken. Het begin is er weer en aan je kaartjes te zien is daar niets mis mee. Ik vind ze namelijk erg mooi. Je schoonmoeders zou trots op je zijn geweest.
Liefs Wil