welkom alle volgers

woensdag 19 september 2012

60 jarig huwelijk

Een vriendin vroeg of ik een kaartje wou maken voor haar schoon ouders die 60 jaar getrouwd zijn. Vind deze digi van Mo wel erg leuk heb de versieringen rustig gehouden omdat het papier al druk zat is. ben er zelf niet  helemaal tevreden over. Dus als je ziet wat er mist zeg het me maar kan ik het misschien nog toevoegen. Ga er zeker nog een maken maar dan andere kleuren. En dan kijken welke ze leuker vind. Deze doet in ieder geval mee aan de challenge van http://tuesdaymorningsketches.blogspot.nl/

8 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat een leuke kaart . . .de bloemenstans vind ik trouwens ook erg mooi

Cheryl zei

What a sweet card! Fab coloring on that image, and I LOVE your flower! Thanks so much for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!

jolanda zei

mooi kaartje.
leuke bloem.

Anita Meijer zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt voor de schoonouders van je vriendin Gea, ik vind hem super geworden.
Groetjes van Anita

Margo zei

Wat een leukerd !
Liefs
Margo

Melissa Craig zei

Absolutely adorable! I love the image and the flower is fantastic. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Angelique zei

wat een leuke kaart.
erg mooi gemaakt.

veel liefs Angelique

Dawn zei

So cute! Love your sweet image.