welkom alle volgers

zondag 25 november 2012

bedankt

Deze kaart lijkt wel erg op mijn vorige kaart. Maar ik vind ze dan ook wel erg mooi. Deze is voor iemand die ik graag wil bedanken. Het is een kaartje zonder woorden. maar binnen in staat de bedankt tekst . Die is even prive deze keer..Hij is voor iemand die me heel veel heeft laten zeggen . Gewoon omdat het nodig was. Ik laat de kaart mee doen aan de challenge van http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ Ze vragen acolades en haakjes. Volgens mij zitten die hier wel op.
En hij doet ook mee aan de challlenge van http://hobbyshopfavoriet.blogspot.nl/ die heeft als thema de kleur paars. de randen heb ik met paarse distress inkt bewerkt . je ziet het op de foto minder goed dan in het echt maar hij is toch behoorlijk paars geworden

13 opmerkingen:

Jolanda zei

Mooi hoor . . .zo alles in één kleur

Anita Meijer zei

Je kaart is weer prachtig Gea, helemaal chique en stijlvol, top.
Liefs van Anita

Wilma zei

Hallo Gea,
Ook deze uitvoering is PRACHTIG ☺☺☺.
Praten kan, net als het maken van kaartjes, een opluchting zijn waardoor je je dan weer een heel stuk beter voelt.
Liefs Wilma

jolanda zei

prachtig kaartje

Marianne zei

Leuk kaartje.
Liefs, Marianne

petpan zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
En vind het heel leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.

Groetjes Wendy.

Brendaxx zei

Wat een mooie chique kaart! Groetjes,Brenda

Rosalien Zwackhalen zei

Een prachtig kaartje Gea. Heel sjiek.
Ik kan alleen geen accolade vinden op je kaart, kijk ik er over heen?
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Marjan zei

Leuk dat je met DCL meedoet. Mooi en chique en prachtig uitgewerkt! Maar ik mis ook een duidelijk aanwezige accolade/haakje.

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart!

Stampidoe@gmail.com zei

Zeer stijlvolle kaart heb je gemaakt, bedankt voor je bijdrage aan DCL.
Groetjes Yvon

anja curvers zei

Een prachtige kaart hoor mooi elegant en stijlvol maar ik mis helaas ook een duidleijke accolade.

Angèle zei

Erg chique deze kaart.