welkom alle volgers

zaterdag 28 december 2013

Te laat

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een kaart van mijn buurvrouw Sandra. Hij zou voor iemand zijn die ziek was en niet meer beter zou worden. Heb toch maar even met haar dochter gebeld hoe het met haar ging voor ik deze vrolijke kaart op de bus zou doen. Gelukkig maar achteraf. Haar dochter vertelde dat ze gisteravond zou overlijden. Ik werd er even stil van de hele kerst waren mijn gedachten bij hun. En heb heel hard gehoopt dat ze een fijne kerst hadden. Dat is ook gebeurd ze hadden het goed samen en het leven van hun moeder los kunnen laten. Werd er verdrietig van en deze kaart geef ik ter zijne tijd aan hun dochter.
maar wil hem nog wel even aan jullie laten zien. En tot overmaat van ramp belde onze dochter aan het eind van de avond nog op helemaal verdrietig. Iemand die ze begeleid ligt ook op sterven Zal het ook niet halen dit weekend . Al met al heftige gesprekken gehad op het eind van de avond. maar kreeg net een telefoontje van onze zoon in Limburg dat hij morgen vrij is  en nu stappen we zo in de auto naar Limburg dat is dan wel weer een fijn bericht

5 opmerkingen:

Cinderella zei

Een hele mooie kaart en ook ik ben er stil van geworden
Liefs Cinderella

Anita Meijer zei

Jeetje Gea wat een verhaal, zit hier nu ook met kippevel. Je kaart is prachtig.
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Gea.

Dank je wel voor de mooie kerstkaart is vandaag binnen gekomen.

gr karin

Janny's Cards Creations zei

Wow, heftig verhaal. sterkte. Mooie kaart. Janny

Dora zei

oei...niet zo leuk verhaal. wat een verdriet, je kaart ziet er wel mooi uit.