welkom alle volgers

donderdag 30 januari 2014

Geen 60 rozen

Geen 60 rozen maar een mooie tulp is ook prima. Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die van tuinieren houd en 60 word. Vind hem zelf wel geslaagd . Heb nl alle lijntjes heel dun bewerkt met een glitterpen zodat hij heel licht glinstert bij de lijntjes. Ziet er heel subtiel uit krijg het alleen niet mooi op de foto. deze kaart doet mee bij
Had ik mijn  kaart al gepost zie ik net mijn papier liggen met de schets die ik voor deze kaart gebuikt. Dit is schets 86 van http://papertakeweekly.blogspot.nl/

8 opmerkingen:

Maris zei

leuk gemaakt hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Anita Meijer zei

Je kaart is prachtig Gea, supermooi.
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

wat een mooie lieve kaart Gea.

gr karin

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke en vrolijke kaart, leuk dat je meedoet met de uitdaging bij YMAM.

Liefs annemarie en merit

shampylou30 zei

Beautiful card. Thanks for joining us at creative moments challenge xxxx

jolanda zei

hele mooie kaart

Dora zei

mooie plaatje heb je gemaakt. erg leuke tafereeltje. mooie kaart.

NGCARDS zei

This is a gorgeous creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this week! xxx