welkom alle volgers

donderdag 2 januari 2014

Nieuw challenge bij Nadia's

Vandaag begint er een nieuw challenge bij Nadia's en Cindy heeft deze keer het thema bedacht.
Er moet deze keer wel een 3d plaatje op en Cindy heeft bedacht om een baby kaartje te maken.
Nu moet ik me ene beetje schamen want ik ben het papiertje kwijt waar op stond van welk merk dit plaatje is. Je kan het bij http://www.3dnadia.be kopen.
Het papier dat ik gebruikt heb is van First Edition van de serie Up& away.
Het bloemen lintje heb ik bij ons in de buurt in een stoffen winkel gekocht.
Ik zou zeker een kijkje nemen bij mijn  mede designers ze hebben allemaal weer erg mooie voorbeelden gemaakt om jullie te inspireren.

6 opmerkingen:

Margo zei

Wat een ontzettend leuke kaart Gea !
Liefs
Margo

Cindy zei

Je kaart is leuk Gea! Ik vind het plaatje ook schattig, en het papier van First Edition is één van mijn favorieten, gaaf papier hè? Groetjes, Cindy

Corrie zei

Het is een lieffie Gea.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat een superlief kaartje Gea, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Ik vind het met 3 D wel wat lastig werken, terwijl ik het eerder zoveel deed.. Jij hebt er wat moois van gemaakt. Groetjes, Nelleke

Dora zei

wat ontzettende leuke kaart! zo lief met die hangertjes....