welkom alle volgers

vrijdag 17 januari 2014

Nieuwe challenge bij nadia's #73


Vandaag start een nieuwe challenge bij Nadia's en deze keer hebben we een schets gemaakt door Tonnie. Ik vind persoonlijk schetsen heerlijk werken en deze is dan ook weer heel erg prettig om mee te werken.

Ik heb de digi van Ink-line gebruikt .
het papier is van Anne belle's en komt bij Nadis's weg. Het lint en de parels weet ik de naam zo niet van hoor En de bloemetjes ook niet dat heb ik bij aanschaf uit de verpakking gehaald. Zal het in de toekomst neit weer doen. Het kleine strikje bij de bloemen heb ik met een vork gemaakt dat heb ik van pintertest gehaald daar staan ook altijd erg leuke ideeën op. Maar ik zou zeggen ga maar eens een kijkje nemen  op de blog van Nadia's.
 Om de kaarten van alle team leden te bekijken. Ze zijn  allemaal weer helemaal toppie en haal er maar veel inspiratie uit om met onze challenge mee te doen.

3 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart!

KarinsArtScrap zei

een hele lieve mooie kaart Gea.

gr karin