welkom alle volgers

donderdag 2 oktober 2014

Net op tijd

.
Zat ik te bloggen zie ik dat bijna vergeet mijn kaart te posten bij NKU.
Maar het is hier een beetje enorm raar . De laatste maanden . Heb de uitslag gekregen van mijn hersenscan was best spannend. Ben nl 5 jaar geleden geopereerd aan een hersen tumor. Maar gelukkig was alles goed ben helemaal schoon. Dat was super nieuws . Nu nog een paar weken en onze dochter die al 5 maanden bij ons in woont met haar zoontje.Dan krijgt ze de sleutel en ons huis word weer leeg . Het ergste vind ik dat alles vol staat met spullen. Dus ruimt voor mijn huis en voor mijn hoofd. Maar ook voor onze dochter is het fijn dat ze weer een eigen plekje krijgt. Tot slot is mijn schoon zus overleden die ik in geen 8 jaar gezien heb door allerlei toestanden . Maar heb altijd mijn broer gemist en nu verwacht hij ons op de crematie.Dus mijn emoties tollen enorm door mijn lijf . Daarom ben ik super blij met mijn hobby kaarten maken. dan kan ik me terug trekken in mijn hobby ruimte en helemaal even tot rust komen en af en toe mijn waterlanders laten stromen. Zodat er weer ruimte komt om verder te gaan . Oef dat was een heel verhaal sorry dat ik jullie re mee vermoei maar moest het ff kwijt geloof ik . 

5 opmerkingen:

Wilma zei

Wat een verhaal Bea, het staat bol van de emoties.
Toch wil ik je bovenal Van ♥-e Feliciteren met het SUPER GOEDE nieuws.
FIJN dat je dochter met haar zoontje een eigen plekje krijgen.
Ook gecondoleerd met het verlies van je schoonzus en sterkte met de beslissing.
Dan zou ik bijna je kaartje vergeten.....het is een MOOI en LIEF kaartje en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

jolanda zei

heel veel sterkte de komende tijd.
Fijn dat de scan goed was.
Je kaartje is erg lief.
Ben ook met deze sketch bezig, maar denk niet dat het op tijd klaar is, want moet hem dan vandaag nog plaatsen.

Margo zei

Heel veel sterkte Gea, probeer je te concentreren op de positieve dingen maar ik kan me voorstellen dat je scan ook de nodige emotie met zich meebrengt !
Trek je maar veel terug in je hobbykamer om te knutselen en je zinnen te verzetten!
Je kaart is alvast prachtig!
Liefs
Margo

Bea zei

Wat een verhaal Gea, veel sterkte de komende tijd, je kaartje ziet er prachtig uit....

groetjes Bea.

Nelleke zei

Soms bekijk ik kaartjes en een eerste stuk tekst, nu lees ik verder en lees ik dat je best wel in een heftige tijd zit. Fijn dat je scan goed is, het lijkt mij altijd erg spannend dit weer elke keer mee te maken. Ook dat je dochter haar eigen plekje krijgt. En wat je broer een schoonzus betreft is heel triest. Dat moet je zelf oplossen, ik zou zeggen doen wat je hart je ingeeft. Sterkte met alles. groetjes, Nelleke