welkom alle volgers

woensdag 18 november 2015

Een jongetje

 Ben even weer aan het scrappen gegaan hoor miste het wel . Was even zo met andere dingen bezig dat ik weining gescrapt en geblogt heb.
Maar ik blijf wel scrappen hoor misschien af en toe iets minder vaak . Deze kaart heb ik gemaakt met de schets van Cheerfull sketch.  Ik blijf hun schetsen altijd mooi en prettig vinden om mee te werken.
Het papier was echt hel allerlaatste van mijn blokje weet de naam niet eens . Zal op zoek moeten naar nieuwe design papier voor geboorte kaarten.

9 opmerkingen:

Joanne kramer zei

wat een lieve kaart! mooi! groetjes Joanne

Miranda K zei

mooi geworden. geen scrap papier???? raar jah :)

Nicolette zei

Ach wat een lief kaartje Gea.
De sketch is inderdaad erg leuk.
Groetjes Nicolette

Antoinette Voorn zei

Wat een poepie Gea!

Engelchen zei

wat een lief kaartje is dit geworden.
Dank je wel voor je deelane aan cheerful sketches.
Groetjes Geesje (DT)

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.

grtjs
Claudia

Marjoleine zei

Wat een lief kaartje zeg! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

Groetjes,
Marjoleine (DT)

Bernadet zei

Ooooh wat lief!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Margreet zei

Schattig!
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet